Specjalista SEO Katowice pomoże Ci wyprzedzić najtrudniejszych konkurentów
Ponieważ 80 procent użytkowników korzysta z Internetu w celu zbadania zakupu produktu, oczekuj, że konkurenci zainwestują w SEO, a także w inne strategie marketingu cyfrowego. Dlatego, jeśli pominiesz SEO, możesz spodziewać się spadku sprzedaży i ogólnego udziału w rynku. Gdy użytkownicy wyszukują zapytania związane z Twoimi usługami lub branżą, Twoja witryna nie pojawi się – a jeśli tak, prawdopodobnie znajdzie się na drugiej, trzeciej lub czwartej stronie.
Czy Twoja strona jest aktualnie widoczna?
Jednak tylko 25 procent użytkowników przechodzi obok pierwszej strony wyników wyszukiwania, co ogranicza Twoje potencjalne zyski i leady. Dlatego, jeśli chcesz konkurować z konkurencją, SEO jest niezbędne. Zainwestuj w SEO, a także opracuj mądrą strategię, a możesz wyprzedzić swoich najtrudniejszych konkurentów. Nawet jeśli firmy z Twojej branży nie korzystają z SEO, jest to ogromna przewaga dla Twojej firmy, jeśli jesteś pierwszy.
Kluczową zaletą SEO jest to, że nie tylko dociera do odbiorców na każdym etapie lejka zakupowego, ale także łączy się z każdym typem grupy docelowej. W zależności od firmy możesz mieć kilka różnych grup docelowych. Jeśli na przykład prowadzisz firmę zajmującą się pielęgnacją trawników, możesz oferować usługi komercyjne i mieszkaniowe.
SEO wzmacnia Twoją strategię marketingu cyfrowego
Jeśli inwestujesz w marketing cyfrowy, SEO jest prawdopodobnie częścią Twojej strategii. Wzmacnia jednak całą kampanię na wiele sposobów. Ponadto zwiększa dodatkowe cele marketingu cyfrowego, takie jak marketing treści, marketing wideo i marketing w mediach społecznościowych. Budując kompleksową i trwałą strategię marketingu cyfrowego, zwiększasz swoją konkurencyjność na rynku internetowym. Może to stanowić znaczną przewagę podczas konkurowania na trudnym rynku lub z konkurentami dysponującymi większymi zasobami niż Twoja firma. Ponadto silniejsza strategia marketingu cyfrowego oznacza większy zwrot z inwestycji.
Dzięki lepszemu zwrotowi z działań związanych z marketingiem cyfrowym możesz ponownie zainwestować w sukces swojej firmy. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się ulepszyć swoją strategię SEO, rozbudować zespół wewnętrzny, czy zwiększyć zasoby firmy, możesz wykorzystać te fundusze, aby uczynić swoją firmę jeszcze lepszą dla konsumentów.